اطلاعیهترب

معرفی قابلیت جدید ترب؛ سرویس کلیک ویژه ترب چیست؟

سرویس کلیک ویژه جدیدترین قابلیتی است که ترب برای فروشگاه‌های خود در نظر گرفته است. این قابلیت، برای دیده شدن بیشتر یک نوع محصول خاص توسط فروشگاه‌هایی که با ترب همکاری می‌کنند، طراحی شده است.

کلیک ویژه ترب چیست؟

در حالت عادی، فروشگاه‌ها در صفحه هر محصول، بر اساس قیمت رتبه‌بندی می‌شوند و نحوه نمایش، مبتنی بر قیمت است. اما فروشگاه‌هایی هستند که می‌خواهند فارغ از قیمت محصول خود با قرار گرفتن در صدر لیست فروشندگان، بیشتر دیده شوند و کلیک بیشتری دریافت کنند.

کلیک ویژه برای رفع نیازهای این گروه از فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.  

کلیک ویژه ترب چطور کار می‌کند؟

برای استفاده از قابلیت کلیک ویژه، فروشگاه‌ها باید به صورت ساعتی در مزایده کلیک ویژه هر محصول شرکت کنند و مشخص کنند که حاضرند برای قرار گرفتن هر محصول خود در صدر لیست چه مبلغی را به ازای هر کلیک پرداخت کنند. پس از بررسی ساعتی پیشنهادها، بالاترین پیشنهاد برنده مزایده میشود و تا زمان برگزاری مزایده بعدی و در صورت باقی ماندن شرایط کیفی فروشگاه و وضعیت محصول، در ردیف اول نمایش داده می شود.

چطور می‌شود در مزایده کلیک ویژه ترب شرکت کرد؟

برای شرکت در مزایده‌های کلیک ویژه ترب می‌توانید از طریق پنل ترب، وارد بخش تبلیغات شوید و روی گزینه «کلیک ویژه» کلیک کنید. از این قسمت روی گزینه کلیک ویژه کلیک کنید تا وارد بخش توضیحات شوید. پس از مطالعه توضیحات، در ابتدای صفحه روی گزینه شرکت در مزایده کلیک کنید.

فروشگاه‌هایی که امتیاز 5 از 5 را از کاربران دریافت کرده‌اند و خریداران خود را راضی نگه داشته‌اند، با شرط حضور مستمر در ترب، می‌توانند در مزایده کلیک ویژه شرکت کنند.

تعداد محصولاتی که می‌توانید در مزایده کلیک ویژه شرکت دهید، محدودیتی ندارد. یعنی یک فروشگاه می‌تواند برای تمام محصولات خود در ترب، به شرطی که موجود، با قیمت معتبر، در دسترس و ادغام شده باشد، در مزایده شرکت کند و پیشنهاد خود را برای قابلیت کلیک ویژه ثبت نماید.

کلیک ویژه
نمایی از قسمت پنل ثبت پیشنهاد کلیک ویژه

پیشنهادی که فروشگاه‌ها ثبت می‌کنند، تنها محدود به ساعت مزایده نیست؛ بلکه با همین مبلغ پیشنهادی در مزایده‌های بعدی در ساعت‌های آتی نیز شرکت داده می‌شوند. یعنی اگر – برای مثال – فروشگاهی برای مزایده یک محصول، 1000 تومان پیشنهاد داده باشد و موفق نبوده باشد، در ساعت‌های آتی نیز با همان 1000 تومان در مزایده‌ی همان محصول شرکت داده خواهد شد و شانس برنده شدن دارد. البته فروشگاه‌هایی که نمی‌خواهند از این قابلیت استفاده کنند، می‌توانند پیشنهاد خود را پس از برگزاری هر مزایده غیرفعال کنند. 

فروشگاه‌ها از پنل فروشگاهی ترب، می‌توانند دامنه پیشنهادات محصولات مختلف را در بازه 30 روزه مشاهده کنند. امکان بررسی میانگین پیشنهادات مزایده‌ها و برندگان نیز وجود دارد.

برنده مزایده کلیک ویژه ترب چطور تعیین می‌شود؟

در حال حاضر سر هر ساعت، مزایده محصولات مختلف انجام می‌شود. فروشگاهی برنده هر مزایده خواهد شد که با رعایت تمام شرایط، بیشترین پیشنهاد را برای هر محصول داده باشد. 

مزایده کلیک ویژه ترب به صورت Second Price Auction یا مزایده قیمت دوم است. این یعنی اگر فروشگاه الف، برای محصولی، 1500 تومان پیشنهاد داده باشد و فروشگاه ب، 1300 تومان، فروشگاه الف برنده مزایده است؛ اما مبلغ پرداختی، همان 1300 تومانی است که فروشگاه ب پیشنهاد داده بود. این یعنی به ازای هر کلیک، 1300 تومان از حساب اعتباری فروشگاه الف در ترب، کسر می‌شود و مشخصات این فروشگاه در سطر اول آن محصول قرار خواهد گرفت.

همچنین اگر دو فروشگاه مبلغ یکسانی را در مزایده پیشنهاد کنند و این بالاترین مبلغ پیشنهادی باشد، فروشگاهی که زودتر پیشنهاد خود را ثبت کرده باشد برنده مزایده است و کلیک ویژه به آن تعلق می‌گیرد.

در چه صورتی نتیجه مزایده تغییر می‌کند؟

در صورتی که محصول فروشگاه برنده ناموجود شود، از دسترس خارج شود، قیمتش نامعتبر شود و یا اعتبار حساب فروشگاه به اتمام برسد، نتیجه مزایده تغییر می‌کند و در ادامه آن ساعت، قیمت و مشخصات فروشگاه دوم در بخش کلیک ویژه به نمایش در خواهد آمد.

کلیک ویژه برای چه محصولاتی فعال است؟

در حال حاضر فروشگاه‌ها می‌توانند در تمام دسته‌های محصولات مختلف خود در ترب، نسبت به ثبت پیشنهاد کلیک ویژه اقدام کنند.

Torob

هر هفته بیش از ۱ میلیون کاربر از ترب استفاده می‌کنند
محصولات خود را بین میلیون‌ها محصول و در کنار هزاران فروشگاه اینترنتی در معرض دید خریداران قرار دهید.

ثبت فروشگاه
نحوه ثبت نام در ترب

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *