آموزش

معرفی بهترین افزونه واتساپ و تلگرام برای وردپرس

افزونه چت آنلاین یکی از ابزارهایی است که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین در تیم پشتیبانی فروش و خدمات خود از آن استفاده می‌کنند. روش‌های متعددی برای به‌کارگیری افزونه‌های چت آنلاین در سایت تجارت الکترونیکی وجود دارد؛ اما یکی از روش‌هایی که اخیرا محبوب شده است، استفاده از افزونه واتساپ و تلگرام در وب‌سایت فروشگاه آنلاین است.

واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در سرتاسر جهان است که میلیاردها کاربر دارد. علت محبوبیت واتساپ، بخشی به اعتبار شرکت فیسبوک که سهامدار آن است برمی‌گردد و بخش دیگری از آن به خاطر ایمن بودن آن است. افزونه‌های مختلف واتساپ برای وردپرس وجود دارند که مدیران سایت‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. تعدادی از این افزونه های واتساپ وردپرس، کاربران شما را مستقیما به واتساپ ارجاع داده و آن‌ها در آن‌جا باید برایتان پیام بفرستند. تعداد دیگری نیز هستند که پیام آن‌ها را برای شما فرستاده و شما می‌توانید از طریق واتساپ به آن‌ها پاسخ دهید.

در این مقاله، تعدادی از بهترین افزونه‌های مربوط به چت آنلاین از طریق واتساپ و تلگرام را بررسی می‌کنیم.

افزونه واتساپ WP Social Chat

پلاگین واتساپ Social Chat

وردپرس سوشیال چت که پیش‌تر نامش WhatsApp Chat WP بود یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های چت واتساپ است که هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد. تیم معروف Quadlayers که سابقه طولانی‌ای در توسعه افزونه‌های وردپرسی دارد، پشت سوشیال چت است. تا امروز، WP Social Chat چیزی بیشتر از صد هزار نصب فعال داشته است که آن را به محبوب‌ترین ابزار واتساپ برای وردپرس تبدیل می‌کند.

این پلاگین به مشتریان شما اجازه می‌دهد که با تنها یک کلیک، مکالمه جدیدی را با شما در واتساپ شروع کنند. شما می‌توانید اعضای تیم خود را به این پلاگین اضافه کنید تا مشتریان شما به هر شخصی که پیش‌تر با او در ارتباط بودند پیام بدهند. واتساپ سوشال چت امکانی دارد که شما می‌توانید پیامی از پیش تعیین شده را انتخاب کنید که به مشتری ارسال شود. به علاوه، می‌توانید چت باکس را روی همه صفحات، صفحات بخصوص و البته دستگاه‌های متفاوت فعال یا غیرفعال کنید.

افزونه واتساپ وردپرس Join.Chat

جوین چت که پیش‌تر نامش Wame بود، یک پلاگین فوق‌العاده واتساپ است که با رایگان بودنش، امکانات خوبی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید دکمه تماس را در سایت خود اضافه کنید. همچنین محل نشان‌دادن چت، زمان تاخیر و مشخص کردن نوع دستگاه، از شخصی‌سازی‌هایی است که می‌توانید انجام بدهید. شخصی‌سازی چت‌باکس با لوگو و انیمیشن‌های موردنظرتان نیز امکان پذیر است.

اگرچه شما نمی‌توانید ظاهر دکمه تماس را تغییر دهید. علاوه بر انتخاب پیام خوش‌آمد، جوین‌چت به شما اجازه می‌دهد که حرکاتی را انتخاب کنید که سبب باز شدن صفحه چت آنلاین باشند؛ مثلا کلیک روی یک دکمه یا متن خاص یا اسکرول در صفحه سایتتان. این ابزار با ووکامرس به خوبی ادغام می‌شود و اجازه می‌دهد که محتوای پویایی مثل شماره کالا (SKU) قیمت یا نام محصول را در چت استفاده کنید.

افزونه واتساپ و تلگرام رایگان Chaty

افزونه واتساپ و تلگرام Chaty

چتی یک افزونه بسیار خوب رایگان واتساپ است که برای مدیریت بخش پشتیبانی آنلاین فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند گزینه عالی‌ای باشد. با کمک Chaty می‌توانید از طریق کانال‌های ارتباطی مختلفی مثل تلگرام و واتساپ با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

از دیگر امکانات افزونه Chaty می‌توان به دکمه‌ها و ویجت‌های مختلفی اشاره کرد که می‌توانید از آن‌ها برای دریافت تماس‌های تلفنی، چت، پیام کوتاه و ایمیل استفاده کنید. به همین دلیل، شما به مشتریان خود اجازه می‌دهید که به سادگی تمام با شما ارتباط برقرار و از نرم‌افزارهای موردعلاقه خود استفاده کنند.

افزونه رایگان تلگرام WP Telegram Button

افزونه تلگرام WP Telegram Button

دکمه تلگرام وردپرس یک افزونه توسط تیم Quadlayers است که با توجه به سادگی‌اش، کار با آن می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. این افزونه با دکمه‌ای، حساب کاربری تلگرام شما را باز می‌کند تا بتوانید در اپلیکیشن تلگرام، با مشتریان سایت فروشگاه آنلاین خود مکالمه داشته باشید.

نتیجه‌گیری

استفاده از چت آنلاین یکی از بهترین روش‌ها برای مدیریت ارتباط موثر با مشتریان و جلب نظر آن‌ها است. با کمک ابزار چت آنلاین در وردپرس می‌توانید خیلی سریع‌تر از دیگر روش‌های موجود مثل ارتباط با ایمیل یا سیستم تیکتینگ در بستر وبسایت، به مشتریان خود پاسخ بدهید. استفاده از ابزارهای چت آنلاین واتساپ و تلگرام، مشتریان بالقوه بیشتری را نسبت به خرید از سایت شما ترغیب می‌کند.

Torob

هر هفته بیش از ۱ میلیون کاربر از ترب استفاده می‌کنند
محصولات خود را بین میلیون‌ها محصول و در کنار هزاران فروشگاه اینترنتی در معرض دید خریداران قرار دهید.

ثبت فروشگاه
نحوه ثبت نام در ترب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *