آموزشراه اندازی فروشگاه

بهترین فروشگاه ساز اینترنتی ایرانی کدام است؟

در سال‌های گذشته، اهمیت تجارت الکترونیک به عنوان یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد هر کسب‌و‌کاری، به همگان ثابت شده است. با همه‌گیری ویروس کووید 19 و تمایل مصرف‌کنندگان و مشتریان به سمت خرید آنلاین، هر مدیر کسب و کار خدماتی یا فروشگاهی، به راه‌اندازی سایت آنلاین فکر کرده است. پیش‌تر این مراحل را به طور کامل توضیح دادیم و مواردی که باید رعایت کنید را معرفی کردیم. سپس به سراغ مقایسه سرویس‌های خودمیزبان و فروشگاه‌ساز رفتیم. حال نوبت آن است که تعدادی از بهترین فروشگاه ساز آنلاین را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

فروشگاه ساز پرتال

پرتال یکی از بهترین سرویس‌های فروشگاه ساز آنلاین است که هدفش، آسان نمودن فرایند طراحی سایت و فروشگاه آنلاین بوده است. پرتال را گروهی از جوانان برنامه‌نویس تاسیس کردند که مدت‌ها در حوزه طراحی و راه‌اندازی سایت فعال بودند. در نهایت در سال 1393، پس از یک سال تلاش مستمر، پرتال به عنوان یک سایت ساز آنلاین راه‌اندازی شد. اما در ابتدا قابلیت ساخت فروشگاه در آن وجود نداشت. از زمان تاسیس، بیش از صد هزار مشتری از خدمات طراحی سایت و فروشگاه ساز آنلاین پرتال استفاده کرده‌اند. دو سال پس از راه‌اندازی پرتال، نسخه دوم آن رونمایی شد. تمرکز این نسخه، بر روی ساخت و طراحی سایت حرفه‌ای و فروشگاه‌ساز بود. اکنون پرتال یکی از بهترین سایت‌سازها و فروشگاه‌سازهای آنلاین حاضر در عرصه تجارت الکترونیک در ایران است.

پرتال احتمالا محبوب‌ترین فروشگاه ساز آنلاین در ایران است. با سایت‌ساز پرتال می‌توانید به سرعت و تنها در چند مرحله ساده، یک وب‌سایت خوب را راه بیندازید. ابتدا باید در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید و قالب موردنظرتان را انتخاب کنید. سپس محتوای آن را شخصی‌سازی و ویرایش کنید. در نهایت دامنه اختصاصی خود را ثبت نمایید تا وب‌سایتتان در دسترس همگان قرار بگیرد. پرتال تمامی خدمات موردنیاز را برای مدیریت وب‌سایت به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل نیاز نیست که دیگر با شرکت دیگری همکاری کنید. سیستم مدیریت سایت، قالب، هاست و دامنه، همگی از خدمات پرتال هستند.

یادگیری استفاده از سایت‌ساز پرتال کار بسیار ساده‌ای است و زمان بسیار کمی از شما می‌گیرد. اما پس از یادگیری، قادر به برطرف‌سازی تمام نیازهایتان از یک پنل فروشگاه‌ساز خواهید بود. به همین دلیل به دانش فنی طراحی و راه‌اندازی سایت نیاز چندانی پیدا نخواهید کرد. همه‌چیز به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار شما خواهد بود. اما به هر حال اگر مشکلی در یادگیری امکانات این پنل داشتید، تیم پشتیبانی پرتال به صورت کاملا رایگان، به شما نکات موردنیاز را آموزش خواهند داد. حتی امکان برگزاری جلسه آنلاین و حضوری هم وجود دارد.

پرتال تمامی امکانات طراحی و ساخت سایت را در پنلش جا داده است. اما اگر ترجیحتان آن است که ساخت سایت و تولید محتوای مطالب اصلی را خودتان انجام ندهید، می‌توانید با صرف هزینه‌ای بیشتر، تمامی وظایف طراحی و راه‌اندازی سایت را به کارشناسان پرتال بسپارید. همچنین احتمال دارد با گسترش کسب و کارتان به سوی طراحی یک وب‌سایت شخصی‌سازی شده و خاص قدم بردارید. هر زمان که بخواهید می‌توانید این کار را با پشتیبانی پرتال انجام دهید.

پرتال به خاطر هسته بسیار قدرتمندش، به شما اجازه می‌دهد که با پیشرفت کسب‌و‌کارتان، وب‌سایتتان را به روز کنید و بخش‌های جدیدی به آن بیفزایید. در گذر زمان، وب‌سایت پرتالی شما، پاسخ‌گوی نیازتان خواهد بود و قابلیت اضافه‌شدن امکانات جدیدی را خواهد داشت. به این امکانات فکر شده است تا تمام خواسته‌های مدیران کسب‌و‌کارها از یک سایت فروشگاه آنلاین، برآورده شود. این هسته قدرتمند همچنین با پشتیبانی بسیار خوب کارشناسان پرتال، همیشه و بدون اختلال کار می‌کند و سایت شما به صورت تمام‌وقت آنلاین خواهد بود.

پرتال قالب‌های زیادی دارد که می‌توانید به صورت رایگان آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین قابلیت تغییر قالب، در هر زمانی که بخواهید، فراهم آمده است که این تغییر نیز رایگان و از خدمات پرتال خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که فروشگاه‌های آنلاین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عدم تطبیق‌پذیری با دستگاه‌های مختلف، مثل گوشی‌های تلفن همراه و تلبت‌ها است. فروشگاه ساز آنلاین پرتال، از پردازش درست وب‌سایت شما در صفحات گوشی‌های هوشمند اطمینان حاصل می‌کند. تمامی قالب‌های سرویس پرتال، ریسپانسیو و واکنش‌گرا هستند. همچنین سایتی که پرتال به شما تحویل می‌دهد، پویا و اصطلاحا، داینامیک است. این یعنی با تغییرات اندکی که ایجاد می‌کنید، تمام سایت را تحت تاثیر قرار می‌دهید. مثلا اگر یک صفحه جدید به سایتتان اضافه کنید، در منوها ظاهر خواهد شد. اگر وب‌سایتتان چنین قابلیتی نداشته باشد، باید با هر تغییر کوچکی، بقیه صفحات را نیز تک‌به‌تک تغییر دهید.

سرعت یک فروشگاه اینترنتی با وجود تمام محصولاتی که در آن قرار دارد، موضوعی بسیار مهم و اساسی است. تمامی وب‌سایت‌هایی که با کمک خدمات پرتال طراحی و راه‌اندازی شده‌اند، حجم بسیار کمی دارند و به سرعت دریافت می‌شود. اگر وب‌سایت‌هایی را که با پرتال ساخته شده‌اند توسط سرویس GTMetrix که به صورت تخصصی سرعت بارگذاری را بررسی می‌‌کند، تحلیل کنید، نتایج شگفت‌انگیزی را مشاهده خواهید کرد.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مدیریت سایت، رعایت اصول سئو است. دیده‌شدن توسط گوگل یا دیگر موتورهای جستجو چیزی است که هر مدیر کسب‌و‌کار آنلاین، نیم‌نگاهی به آن دارد. در وهله اول، وب‌سایت شما باید زیرساخت‌ها و استانداردهای خاصی را دنبال کند. مثل کدنویسی مرتب و تمیزی داشته باشد، واکنش‌گرا باشد، سرعت دریافت زیادی داشته باشد، به پروتکل SSL مجهز باشید و دیگر چیزها. این استانداردها در طراحی وب‌سایت با پرتال رعایت می‌شوند تا سایتتان بتواند به رتبه‌ای که لیاقتش را دارد در گوگل برسد. همچنین ابزارهایی در پرتال وجود دارند که به شما در رسیدن به نتایج بالای گوگل کمک کنند. علاوه بر این‌ها، پرتال آمار وب‌سایت شما را نمایش خواهد داد و می‌توانید آن را تحلیل کنید. تعداد بازدیدها، موقعیت مکانی، نحوه دسترسی به سایت و نوع دستگاه اتصالشان را خواهی دید.

همچنین در پرتال، قابلیت وبلاگ‌نویسی نیز وجود دارد. چیزی که بسیاری از فروشگاه سازهای آنلاین از آن پشتیبانی نمی‌کنند. با این قابلیت می‌توانید به تولید محتوای حرفه‌ای بپردازید و در زمینه جذب مشتری، به موفقیت برسید.

پرتال با قابلیت اطلاع‌رسانی پیامکی و ایمیلی، شما را هر لحظه در جریان اخبار جدید و وضعیت سایتتان قرار خواهد داد. بدین ترتیب، همیشه در جریان امور خواهید بود.

از مهم‌ترین وظایف یک سرویس فروشگاه‌ساز و میزبانی‌شده، قابلیت پشتیبانی فنی است. در پرتال، کارشناسان خبره‌ای وجود دارند که در 24 ساعت تمامی روزهای هفته، برای خدمت‌گزاری حاضرند. همچنین امکان پشتیبانی از طریق تماس تلفنی در ساعات کاری و روزهای تعطیل وجود دارد.

پرتال چهار نوع سرویس مختلف دارد که با توجه به میزان استفاده و نیازتان می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. این سبب می‌شود که هزینه‌هایتان با نیازتان متناسب باشد. البته بدیهی است که قابلیت ارتقا نیز وجود دارد. شما می‌توانید با رشد کسب و کارتان، نوع سرویس و بسته‌تان را تغییر بدهید و از قابلیت‌های مختلف آن‌ها بهره ببرید.

همچنین امکانات و قابلیت‌هایی رایگانی نیز در پرتال وجود دارند. برای مثال می‌توانید از سرویس ارسال پیامک و ایمیل به مشتریانتان استفاده کنید. اما اگر نیاز به شخصی‌سازی بیشتری داشته باشید که هم‌اکنون امکانش در پرتال وجود نداشته باشد، می‌توانید از کارشناسان این ارائه‌دهنده خدمات بخواهید تا آن را به پنلتان اضافه کنند. این کار کمی زمان می‌برد اما در نهایت به افزونه یا قابلیت موردنظرتان خواهید رسید.

امنیت این سرویس بسیار بالا است و شما می‌توانید از اطلاعات خود و مشتریانتان به خوبی محافظت کنید. همچنین پرتال به صورت مداوم از وب‌سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند تا در صورت بروز هر گونه اختلال و مشکل، سایت خود را به وضعیت گذشته‌اش بازگردانید.

پرتال تعهد ویژه‌ای نسبت به رضایت مشتریانش دارد. به همین منظور، شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از خدمات این وب‌سایت، تا یک ماه نسبت به درخواست بازگشت وجه پرداختی، اقدام نمایید.

یکی از مواردی که در فروشگاه‌های آنلاین اهمیت ویژه‌ای دارد، قابلیت انتقال داده‌ها به سرویس‌های دیگر است. اگر هر زمانی تصمیم گرفتید که همکاری خود با خدمات پرتال را قطع نمایید، کارشناسان این سرویس به شما در انتقال سایت فروشگاه آنلاینتان یاری خواهند رساند. حتی می‌توانید کدهای قالب را نزد خود نگه دارید و از آن استفاده کنید.

فروشگاه ساز شاپفا

فروشگاه ساز آنلاین شاپفا

شاپفا در سال 1391 شمسی کار خود را با هدف برقراری بستری مناسب جهت طراحی و راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین آغاز کرد. این شرکت با خط مشی خود که «راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با کمترین سطح دانش و با به‌صرفه‌ترین هزینه» است، توانست کسب‌و‌کارهای زیادی را نسبت به راه‌اندازی سایت فروشگاه آنلاین ترغیب کند.

امکانات فروشگاه‌ساز شاپفا در بیشتر موارد مشابه پرتال است. مالکان کسب‌و‌کارها با شاپفا می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن فروشگاه خود را مدیریت کنند. برای این کار نیاز به هیچ تخصصی در حوزه کامپیوتر و برنامه‌نویسی نخواهید داشت و در صورت بروز مشکل، کارشناسان این سایت به صورت تماما رایگان، تمام مسائل فنی را رفع و رجوع خواهند کرد. تیم پشتیبانی شاپفا در ساعات اداری با تماس تلفنی و در ساعات غیراداری، از طریق گفتگوی آنلاین، تیکت یا ایمیل در دسترس شما خواهد بود.

شاپفا اولین فروشگاه‌ساز ایرانی در فضای ابری است که زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قدرتمندی دارد. این شرکت با توجه به نیاز کاربران، امکاناتش را توسعه می‌دهد و هیچ‌گاه از به‌روز‌رسانی و بهبود خدمات خود دست نمی‌کشد. به این منظور، هر ماه چند قالب جدید در شاپفا قرار می‌گیرد. ذخیره‌سازی ابری، نوع نسبتا جدیدی از فناوری ثبت داده‌ها است که در آن تمام داده‌ها بر روی سرورهای فضای ابری ذخیره می‌شوند. مزیت این نوع ذخیره‌سازی، دسترسی سریع کاربر برای تصحیح اطلاعات و اشتراک‌گذاری در فضای وب است. 

طراحی قالب‌های شاپفا از قابلیت واکنش‌گرا یا ریسپانسیو بودن بهره می‌برند تا مشتریانتان با هر دستگاهی که دارند بتوانند از صفحات وب‌سایتتان دیدن کنند. همچنین می‌توانید با انتخاب نام و دامنه دلخواهتان، از امکانات این سرویس استفاده کنید. علاوه بر این‌ها، در صورتی که نیاز به یک قالب اختصاصی داشتید، تیم برنامه‌نویسی این وب‌سایت برای سایت شما ظاهری خاص و اختصاصی را طراحی خواهند کرد که متناسب با حوزه کاریتان باشد.

برای امتحان‌کردن شاپفا اصلا نگران نباشید. اگر از امکانات این شرکت رضایت نداشتید، می‌توانید تا 14 روز پس از خریدتان، سفارش خود را برگشت بزنید و مبلغ پرداختی را باز پس بگیرید.

سایت‌هایی که شاپفا برای مشتریان خود طراحی می‌کند، به خوبی برای اصول سئو و موتورهای جستجو بهینه شده است. متخصصان سئو در شاپفا تلاش می‌کنند که بروزرسانی‌های جدیدی را با توجه به تغییر الگوریتم‌های گوگل منتشر کنند. اگر به بخش نمونه‌کارهای شاپفا مراجعه کنید، با سایت‌هایی مواجه می‌شوید که جزو بالاترین نتایج گوگل در حوزه فعالیت خود هستند.

با راه‌اندازی حساب خود در شاپفا، در ابتدا دامنه ندارید و آدرس موقت سایت شما در زیردامنه شاپفا ثبت می‌شود. اما پس از تهیه یکی از پکیج‌های شاپفا می‌توانید دامنه اصلی خود را به سایت متصل کنید. با استفاده از شاپفا دیگر نیازی به تهیه هاست جداگانه نخواهید داشت و تمام خدمات میزبانی توسط شاپفا پشتیبانی می‌شود. همچنین تکنولوژی CDN (شبکه تحویل محتوای گسترده) باعث بالارفتن سرعت بارگذاری و دریافت سایت می‌شود.

شاپفا درست مانند پرتال وظیفه خود می‌داند که پس از قطع همکاری و در مرحله جدا شدن از پنل خود، داده‌های شما را تمام و کمال در اختیارتان بگذارد تا پروسه انتقال سایت، به بهترین شکل ممکن انجام شود.

شاپفا در حال حاضر بیش 231500 عضو فعال دارد که در فروشگاه‌هایشان بیش از 710 هزار کالا به فروش می‌رسانند. حدود 420 هزار سبد سفارش مختلف در سایت‌های میزبانی شده این سایت به فروش رسیدند که ارزش آن‌ها چیزی حدود 247 میلیارد تومان بوده است. در حال حاضر شاپفا از 27 درگاه مختلف پشتیبانی می‌کند تا در فروش محصولاتتان با هیچ مشکلی مواجه نشوید. این اعداد و ارقام، نشان از درخشش شاپفا در عرصه تجارت الکترونیک ایران است.

فروشگاه ساز آنلاین

فروشگاه ساز آنلاین سازیتو

سازیتو یکی دیگر از سرویس‌های فروشگاه‌ساز است که مدیران کسب‌و‌کارهای زیادی از خدماتش استفاده می‌کنند. سازیتو درست مانند دو مورد قبلی که به آن‌ها اشاره کردیم، برای کاربرانی طراحی شده است که دانش فنی گسترده‌ای در زمینه طراحی وب‌سایت ندارند. مدیریت محتوا در سازیتو با چند کلیک به سادگی انجام می‌شود.

در سازیتو، برخلاف دیگر سرویس‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، بلافاصله پس از ثبت‌نام، فروشگاهتان فعال می‌شود و می‌توانید از طریق آن محصولتان را به فروش برسانید. اما مزیت سازیتو نسبت به پرتال و شاپفا، در این است که می‌توانید بدون پرداخت وجه اولیه، یک فروشگاه رایگان راه‌اندازی کنید. استفاده از این فروشگاه آنلاین، هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت اما به ازای هر کالایی که می‌فروشید از شما، کارمزدی 4 درصدی، تا سقف 30 هزار تومان، کم می‌شود. درآمد فروشگاه آنلاینتان 24 ساعت پس از دریافت، برای شما واریز خواهد شد. علاوه بر نسخه رایگان، سازیتو یک نسخه حرفه‌ای نیز دارد که علیرغم امکانات بیشترش، کارمزدی هم از شما کسر نخواهد کرد.

پس از ثبت‌نام و ساخت فروشگاه، شما بلافاصله به یک درگاه پرداخت بانکی دسترسی خواهید داشت. این در حالی است که اگر وب‌سایت خودتان را راه‌اندازی کنید، برای دریافت درگاه بانکی به ای‌نماد نیاز خواهید داشت و دریافت ای‌نماد، می‌تواند فرایندی زمان‌بر باشد. همچنین در صورت تهیه حساب کاربری ویژه، قابلیت اتصال درگاه پرداخت شخصی خود را به سایتتان خواهید داشت.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از سازیتو، عدم محدودیت حجم، پهنای باند و ترافیک فضای سایت فروشگاه آنلاین شما است. همچنین قابلیت اضافه‌کردن کالا به تعداد نامحدود را خواهید داشت. همچنین محدودیتی برای قراردادن ویدیو و عکس در صفحه هر محصول، وجود ندارد.

قالب‌ها و پوسته‌های متعدد سازیتو برای کسب‌و‌کارهای مختلف بهینه شده‌اند و به صورت مداوم به‌روز‌رسانی می‌شوند. همچنین اضافه‌شدن پوسته‌های جدید، امری دائمی است. اطمینان داشته باشید که تمام پوسته‌های سازیتو، واکنش‌گرا و ریسپانسیو هستند و مشتریانتان می‌توانند با هر دستگاهی از آن‌ها دیدن بفرمایند. به علاوه، تمام صفحات و برگه‌های سایت شما، با قابلیت درگ اند دراپ، قابل شخصی‌سازی شدن هستند.

شما در سازیتو می‌توانید علاوه بر کالای فیزیکی، کالای دیجیتال یا فایل‌های دانلودی را نیز به فروش بگذارید. اکثر فروشگاه‌های این سرویس‌دهنده را آن‌هایی که محصولات فیزیکی به فروش می‌رسانند تشکیل می‌دهند. اما کسب‌و‌کارهای فروش فایل و خدمات نیز از سازیتو استفاده می‌کنند. در این فروشگاه‌ها، می‌توانید کتاب، موسیقی، ویدئو، پادکست، عکس و بازی‌های رایانه‌ای را به فروش برسانید.

در سازیتو قابلیت وبلاگ‌نویسی نیز وجود دارد و می‌توانید با تولید محتوای مورد نظرتان، فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی را به بهترین شکل ممکن دنبال کنید. سازیتو تمرکز ویژه‌ای روی بهینه‌سازی ساختار سایت‌هایش بر اساس الگوریتم‌های گوگل داشته است. علاوه بر این، با سازیتو می‌توانید اصول سئو را یاد بگیرید و آن‌ها را رعایت کنید.

در سازیتو می‌توانید وب‌سایتتان را به سرویس‌های حمل و نقلی مثل الوپیک متصل کنید تا مشتریان در زمان سفارش، آدرسشان را مشخص کنند و هزینه محاسبه‌شده پیک را بپردازند. این یک قدم مثبت به سمت خودکارسازی فروش فروشگاه آنلاینتان است.

پس از راه‌اندازی شناسه کاربری می‌توانید دامنه شخصی خود را به سازیتو منتقل کنید. پس از اتصال دامنه (که لازمه‌اش داشتن حساب حرفه‌ای است)، پروتکل SSL به صورت خودکار برای سایتتان فعال خواهد شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

بخش پشتیبانی فنی سازیتو به صورت تمام‌وقت در خدمت مشتریان است و تلاش می‌کند که تجربه کاربری مدیران کسب‌و‌کارها را بهبود ببخشد. شما می‌توانید در زمینه سئو، بازاریابی دیجیتال و طراحی رابط کاربری از مشاوره رایگان بهره ببرید و وب‌سایت خود را به محیطی حرفه‌ای بدل کنید.

سازیتو به شما اطلاعات سودمندی از آمار فروشگاهتان می‌دهد. مثلا به پربازدیدترین محصولات، تعداد سفارشات، میزان درآمد و تعداد کاربران دسترسی خواهید داشت.

برخلاف بقیه فروشگاه‌سازها، سازیتو محدودیتی برای زمان تست رایگان ندارد. همان‌طور که گفته شد، حتی می‌توانید روی دامنه سازیتو، فروشگاه اینترنتی خود را بسازید و از آن استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند که در تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود، بهتر عمل کنید. سازیتو در حال حاضر 82000 فروشگاه آنلاین را پشتیبانی می‌کند که نشان از سهم بسیار زیادش در بازار فروشگاه‌سازها دارد.

فروشگاه ساز آنلاین وبزی

فروشگاه ساز آنلاین وبزی

وبزی هم مانند سرویس‌هایی که بالاتر معرفی کردیم یک پلتفرم طراحی سایت کاربرپسند است که به کاربران و مشتریان خود در راه‌اندازی سایت و فروشگاه آنلاین کمک می‌کند. مدیران کسب‌و‌کارها می‌توانند بدون نیاز به برنامه‌نویسی و کد‌نویسی، سایت مورد نظرشان را طراحی و راه‌اندازی کنند. ویرایشگر وبزی قابلیت اضافه‌کردن امکانات تنها با کشیدن و رها کردن دکمه‌های ماوس را امکان‌پذیر کرده است. شما می‌توانید بلوک‌های از پیش طراحی‌شده را در سایت خود قرار بدهید و آن‌ها را ویرایش کنید یا این که سایتتان را از صفر، آن‌طور که دلتان می‌خواهد راه بیندازید.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کرده بودیم، طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت با کمک تنها یک برنامه‌نویس، می‌تواند کار هزینه‌بری باشد. ویرایشگر وبزی طوری طراحی شده است که هر شخصی با ساده‌ترین اطلاعات کامپیوتری نیز بتواند سایت خود را راه‌اندازی کند. وبزی به کاربران خود اجازه می‌دهد که تا 14 روز امکاناتش را به صورت رایگان تست و قابلیت‌هایش را بررسی کنند.

چیزی که وبزی را برای کسب‌و‌کارهای مختلف به گزینه‌ای ایده‌آل بدل می‌کند، دسته‌بندی صدها قالب حرفه‌ایش است. سایت‌های گردشگری، داروخانه‌ای، پزشکی، انتشارات، مشاوران املاک، متخصصان عکاسی و بخش هتل‌داری، همگی از کسب‌و‌کارهایی هستند که از وبزی امکانات میزبانی سایت دریافت می‌کنند. وبزی بسته به نوع کسب‌و‌کارتان، بهترین قالب‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. تمامی قالب‌های وبزی ریسپانسیو و واکنش‌گرا هستند تا مخاطبانتان با هر دستگاهی بتوانند از سایت شما دیدن کنند.

شما به عنوان مدیر یک فروشگاه آنلاین می‌توانید تعداد نامحدودی محصول را در سایت خود که با کمک وبزی راه‌اندازی کرده‌اید، به فروش برسانید. همچنین می‌توانید برای یک محصول گزینه‌های مختلفی مثل رنگ، اندازه و چیزهای مشابه را لحاظ کنید. برای هر ترکیب، قابلیت انتخاب تصاویر، تخفیف‌ها، کدهای کالا و موجودی متفاوتی وجود خواهد داشت. همچنین وبزی قابلیت انبارداری آنلاین را نیز فراهم آورده است تا هر زمان که نوع خاصی از محصولات فروشگاهتان، در حال اتمام است، به شما اطلاع داده شود.

شما می‌توانید مشخصات هر محصول را به صورت جداگانه وارد نمایید و برای محصولات، دسته‌بندی‌های متفاوتی را از نظر مشخصات در نظر بگیرید. مثلا برای گروه ساعت‌های مچی مشخصات نوع موتور، ضد آب بودن، نوع بند و … را تخصیص خواهید داد

با استفاده از وبزی، دیگر خیالتان از درگاه‌های پرداخت نیز راحت خواهد بود. وبزی از درگاه‌های ملت، پارسیان، سامان، زرین‌پال، پی‌پینگ و … پشتیبانی می‌کند. همچنین شما قابلیت فروش محصولات فیزیکی، دیجیتالی و یا دانلودی را خواهید داشت.

با وبزی می‌توانید از طریق فایل‌های csv، فروشگاه خود را از فروشگاه‌سازهای دیگری مثل ووکامرس و پرستاشاپ، به سرویس میزبانی جدید خود، منتقل کنید.

با وبزی، محدودیتی در اتصال دامنه دلخواه به وب‌سایتتان ندارید. همچنین می‌توانید ایمیلی اختصاصی با توجه به دامنه و برند خودتان بسازید و از آن برای ارتباط با مشتریان استفاده کنید. هزینه هاستینگ برای استفاده از وبزی رایگان است و شما تنها کافی‌ست که سرویس‌های مختلف این شرکت را تهیه نمایید. وبزی به شما گواهینامه SSL می‌دهد تا مشتریانتان خرید ایمنی را تجربه کنند.

همچنین با استفاده از ابزار مختلف مثل گوگل آنالیتیکس می‌توانید آمار وب‌سایت خود را بررسی نمایید. قابلیت‌های بهینه‌سازی سئوی محتوا نیز در وبزی وجود دارد. شما می‌توانید از راهنمای پنل این سرویس برای بهتر دیده شدن محصولاتتان در گوگل استفاده کنید.

در حال حاضر، وبزی 4 نوع پکیج مختلف را برای مشتریانش ارائه می‌دهد. سرویس فروشگاهی پایه، سرویس کسب‌وکار، خدمات برندینگ و خدمات فروشگاهی پیشرفته. این سرویس‌ها به طور کلی از نظر فضای هاست، پهنای باند و خدمات ویژه‌ای که در این صفحه می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید، با یک‌دیگر تفاوت دارند.

فروشگاه ساز آنلاین میکسین

فروشگاه ساز میکسین

میکسین یکی دیگر از گزینه‌هایی است که توانسته مدیران کسب‌و‌کارها را نسبت به استفاده از خدمات فروشگاه ساز آنلاین ترغیب کند. میکسین روی امنیت فروشگاه‌های خود حساسیتی ویژه دارد و همواره تلاش کرده است تا بهترین و جدیدترین استانداردهای امنیت شبکه را در خدماتش ارائه بدهد.

راه‌اندازی فروشگاه آنلاین در میکسین درست مانند فروشگاه‌سازهای دیگری که معرفی کردیم، کار بسیار آسانی است. شما با استفاده از رابط کاربری بسیار ساده میکسین می‌توانید به راحتی، سایت فروشگاه اینترنتی خود را به‌روزرسانی کنید. ایجاد کدهای تخفیف، راه‌اندازی فروش ویژه، تعریف محصول جدید و هر گونه دسته‌بندی‌ای آسان است.استفاده از میکسین این مزیت را دارد که شما را از همکاری با یک متخصص برنامه‌نویسی بی‌نیاز می‌کند.

رعایت اصول سئو برای یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند بسیار با اهمیت باشد؛ زیرا با رعایت این اصول، شما می‌توانید وب‌سایت خود را به صفحات اول موتورهای جستجوگر برسانید و دیده شوید. فروشگاه ساز میکسین توجه ویژه‌ای روی سئوی فروشگاه‌های خود دارد.

استفاده از فروشگاه ساز میکسین نیاز به هزینه اولیه ندارد. شما می‌توانید با شارژ ماهیانه حساب کاربری خود، از امکانات و قابلیت‌های بسیار زیاد فروشگاه‌ساز و پنل میکسین بهره ببرید. میکسین دو نوع سرویس ماهیانه را ارائه می‌دهد که با توجه به میزان فروش ماهیانه خود می‌توانید هر کدام را تهیه کنید. این دو سرویس، در امکانات هیچ تفاوتی با یک‌دیگر ندارند. تنها تفاوت آن‌ها، در میزان کارمزدی است که این شرکت به ازای هر سفارش، دریافت خواهد کرد.

قالب میکسین، طراحی بهینه‌ای برای تمام دستگاه‌ها دارد و کاملا ریسپانسیو و واکنش‌گرا است. مشتریان شما می‌توانند با استفاده از لپ‌تاپ، تبلت و موبایل از فروشگاه شما دیدن بفرمایند. همچنین کارشناسان میکسین همواره به صورت آنلاین در ارائه آموزش‌ها و پشتیبانی رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

تعریف ویژگی‌های متنوع برای یک محصول، از دیگر قابلیت‌هایی است که با استفاده از میکسین به آن دسترسی خواهید داشت. مثلا می‌توانید برای یک محصول، رنگ‌ها و گزینه‌های متفاوتی را قرار دهید.

در میکسین به صورت رایگان از سرویس پیامک اطلاع‌رسانی بهره‌مند خواهید شد و ترافیک و فضای نامحدودی را برای ایجاد تعداد نامحدودی از محصولات و کالاها، در اختیار خواهید داشت. با یک دامنه دات‌آی‌آر رایگان که میکسین به شما هدیه می‌دهد، به سرعت می‌توانید فروشگاهتان را روی دامنه اختصاصی خود راه‌اندازی نمایید.

با تمام این تفاصیل، میکسین با ارائه خدمات حرفه‌ای و هزینه مقرون‌به‌صرفه، به گزینه‌ای ایده‌آل برای تمامی کسب‌و‌کارها بدل می‌شود. همین الان می‌توانید با مراجعه به سایت میکسین از ده روز مهلت تست تمام امکانات این فروشگاه‌ساز به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوید. 

فروشگاه ساز سپهر

فروشگاه ساز آنلاین سپهر

فروشگاه ساز سپهر یکی دیگر از گزینه‌های بسیار خوب موجود در بازار برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است. این فروشگاه‌ساز که تجربه‌ای پانزده ساله در طراحی سایت و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی دارد، وظیفه اصلی‌اش را «فراهم نمودن ابزارها و خدمات مورد نیاز هر یک از سرویس گیرندگان، جهت انجام فعالیت‌های تجاری و اقتصادی تحت وب» می‌داند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سرویس فروشگاه ساز سپهر ، تعهد این شرکت به استفاده از جدیدترین امکانات میزبانی و پیشرفت دائمی خدماتش است. سرمایه‌گذاری اصلی سپهر روی پردازش و رایانش ابری بوده تا بستر فنی مناسب جهت توسعه نرم‌افزارها با این قابلیت و بهبود تجربه کاربری به وجود بیاید.

از امکانات بسیار ویژه سپهر می‌توان به قابلیت ایجاد اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی اشاره کرد. شما در اپلیکیشن اندرویدی و آی‌او‌اسی فروشگاه اینترنتی خود می‌توانید دائما با مشتریان در ارتباط باشید و به آن‌ها نوتیفیکیشن بفرستید. همچنین استفاده از اپلیکیشن آنلاین شاپ شما، این اطمینان را می‌دهد که دیگر نیاز نیست واکنش‌گرا بودن سایت خود باشید؛ زیرا از همان ابتدا، سایتتان برای تمام دستگاه‌ها، بهینه شده است. شما می‌توانید تمام محصولات خود را در انواع مختلف اپلیکیشن‌های سپهر به فروش برسانید. همچنین امکان ساخت اپلیکیشن‌های چند فروشگاهی نیز وجود دارد.

فروشگاه ساز سپهر امکان فوق‌العاده دیگری را نیز فراهم آورده که ربات تلگرام فروشگاه اینترنتی است. شما می‌توانید با اتصال ربات تلگرام فروشگاه خود به سایتتان، مشتریان خود را از بازدید سایت خود بی‌‌نیاز کنید و فرایند فروش را به سادگی هرچه تمام‌تر دنبال کنید. در کانال تلگرامی خود، دکمه خرید می‌گذارید که کاربر را مستقیما به رباتتان منتقل می‌کند. همچنین استفاده از ربات تلگرامی می‌تواند به بازاریابی شما در تلگرام بدون هیچ هزینه خاصی کمک کند. این امکان برای فروشگاه‌های اینستاگرامی نیز بسیار مفید است. آن‌ها می‌توانند محصولات خود را به جای فروش کارت به کارت از طریق دایرکت اینستا، در ربات تلگرامی خود به فروش برسانند.

با یادگیری اصول سئو، شما می‌توانید وب‌سایت فروشگاه اینترنتی خود را به رتبه‌های بالای گوگل برسانید اما اگر برای کلماتی خاص می‌خواهید که در گوگل بدرخشید، از تیم حرفه‌ای سئو سپهر می‌توانید کمک بگیرید تا کسب‌و‌کار اینترنتی شما را برای آن، بهینه کنند.

پرداخت هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی در سپهر به گونه‌ای است که شما صرفا باید هزینه‌ای ماهانه را برای سایت خود پرداخت کنید و نیازی به هزینه اولیه جهت راه‌اندازی نیست. البته سپهر خدمات یک‌بارپرداخت نیز دارد که پس از راه‌اندازی اولیه، تنها کافیست که به صورت سالانه اشتراک خود را تمدید کنید.

سخن نهایی بهترین فروشگاه ساز

اگر مدیر یک کسب‌وکار هستید و در صدد راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود هستید، راحت‌ترین گزینه، استفاده از فروشگاه‌سازها است. در مقاله بالا سعی کردیم که بهترین فروشگاه ساز آنلاین را به شما معرفی کنیم.

Torob

هر هفته بیش از ۱ میلیون کاربر از ترب استفاده می‌کنند
محصولات خود را بین میلیون‌ها محصول و در کنار هزاران فروشگاه اینترنتی در معرض دید خریداران قرار دهید.

ثبت فروشگاه
نحوه ثبت نام در ترب

1 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    بنظر من شما به بهترین فروشگاه ساز هیچ اشاره ای نکردین نمیدونم چرا؟
    بیدُک (Bdok) خیلی فروشگاه ساز بهتریه نسبت به اینایی که نوشتید قابلیتاش بیشتره.
    بنظر من بد نیست بیدک هم جزو این لیستتون بکنید من که راضیم ازشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *